Cursul este destinat pentru ....

Cursul este destinat studenţilor FET specialitatea TST , anul 4 de studii  secţia cu frecvenţă zi. La finalizarea cursului fiecare student trebuie să cunoască: definiţia şi particularităţile RCM; conceptele de bază ale RCM celulare; metode de acces multiplu la interfaţa radio; noţiuni generale despre proictarea RCM, care include acoperirea teritoriului şi desirvirea numărului dat de abonaţi; calcularea distanţei de reutilizare a frecvenţei prin două metode; formarea canalelor simplex şi duplex prin metoda FDD, benzile de frecvenţe, utilzate în RCM, unităţi de măsura relative în RCM; particularităţile RCM de generaţiile 1...5; rutarea apelurilor în RCM ş.a. 

Cursul este destinat studenţilor FET specialitatea TST , anul 4 de studii  secţia cu frecvenţă zi. La finalizarea cursului fiecare student trebuie să cunoască: definiţia şi particularităţile RCM; conceptele de bază ale RCM celulare; metode de acces multiplu la interfaţa radio; noţiuni generale despre proictarea RCM, care include acoperirea teritoriului şi desirvirea numărului dat de abonaţi; calcularea distanţei de reutilizare a frecvenţei prin două metode; formarea canalelor simplex şi duplex prin metoda FDD, benzile de frecvenţe, utilzate în RCM, unităţi de măsura relative în RCM; particularităţile, arhitecturile si tehnolgiiile RCM de generaţiile 1...5; rutarea apelurilor în RCM ş.a. 

Cursul „Sisteme și rețele de comunicații digitale” este adresat studenţilor Facultății de  Electronică și Telecomunicații, dar poate fi util şi doctoranzilor sau specialiştilor care se ocupă cu exploatarea sau proiectarea reţelelor de telecomunicaţii.

       Obiectivul principal al cursului „Sisteme și rețele de comunicații digitaleconstă în însușirea cunoștințelor de bază privind rețelele de noua generație inclusiv arhitectura rețelei, componentele funcționale, protocoalele utilizate,   platformele tehnologice actuale și viitoare.

        În scopul obţinerii cunoştinţelor şi deprinderilor de planificare şi proiectare a reţelelor de telecomunicaţii cursul „Sisteme și rețele de comunicații digitale” include şi un proiect de an dedicat acestei problematici.


Management și marketing este o disciplină universitară concepută pentru a dezvolta abilități și competențe de a interpreta corect cererea și oferta pe piață, luarea deciziilor în companie, aplicarea în practică a funcțiilor managementului în contextul menținerii unei culturi organizaționale sustenabile.

Pentru fiecare subiect în parte se expune materialul teoretic relevant și posibilitățile de dezvoltare a abilităților de analiză a comportamentului consumatorului; înțelegerii metodelor de protecție a consumatorului în concordanță cu cele mai moderne strategii și sisteme de control al situației de pe piață; dezvoltarea abilităților de aplicare a strategiilor și tacticilor manageriale în companiile autohtone etc.

Unitatea de curs Management și marketing este destinată studenților anului IV, învățământ cu frecvență la zi, programele de studiu 0714.1 Tehnologii și sisteme de telecomunicații și 0714.2 Rețele și software de telecomunicații, pentru însușirea disciplinei Management și marketing în electronică și telecomunicații.