Disciplina Evidența contabilă are menirea de a prezenta sisteme, principii, metode şi tehnici de ţinere a contabilităţii şi de întocmire a situaţiilor financiare la entităţile economice din Republica Moldova.
Prin scopul său disciplina Evidența contabilă îşi propune să formeze la studenţi o gândire economică şi deprinderi practice privind organizarea şi metodologia contabilităţii patrimoniului entităţii. O atenţie primordială se acordă însuşirii principiilor fundamentale ale contabilităţii, formării de abilităţi şi competenţe privind instrumentarea contabilă a principalelor tranzacţii şi evenimente aferente imobilizărilor, stocurilor, creanţelor şi investiţiilor financiare, numerarului, capitalului, datoriilor, veniturilor și cheltuielor, precum şi modului de prezentare a informaţiilor aferente în situaţiile financiare.
- Formator: Timotin Ludmila
Cursul este destinat.....
- Formator: Covaci Ecaterina
În condițiile economiei de piață un rol important în pregătirea specialiştilor din domeniul economic și ingineresc, în dezvoltarea cunoştinţelor, abilităţilor şi aptitudinilor acestora îi revine studierii marketingului, care ocupă poziția indispensabilă în asigurarea competitivității întreprinderii și dezvoltării acesteia.
Cursul include noțiuni despre piață industrială, aplicarea conceptului de marketing industrial, comportamentul consumatorilor industrial, procesul de cumpărare pe piața industrială,modele de comporatament ale consumatorilor industriali. Disciplina este destinată studierii de către studenții de la specialitatea ,,Inginerie și Management în industria alimentară, semestrul II învățămînt cu fregvența la zi și semestrul III-învățămînt cu frecvnța redusă. Este o disciplină care ajută studenții de a obține cunoștințe teoretice referitoare ca știința marketingului și instrumentele sale; strategii,funcții,resurse umane,gestiunea calității serviciilor,mixul de marketing.Toate aceste aspecte teoretice formează o viziune globală referitoare la procesul de organizare,planificare și control a activităților de marketing din cadrul unei firme.Disciplina se predă în limba romănă.
- Formator: Natalia ANTOCI
Curs este destinat studenţilor Facultăţii Tehnologia şi Managementul în Industria Alimentară, specialitatea IMIA secţiile de zi şi cu frecvenţă redusă.
- Formator: Natalia Netreba
Cursul este destinat
- Formator: Aliona Sclifos